Szombaton csak én lehettem olyan őrült, hogy ismét norvégokkal mentem túrázni.

Kocsival átmentünk Orstaba (Volda mellett levő városka) és ott megmásztunk egy hegyet. Mikor indultunk felfelé gondoltam ez biztos nem lesz nehéz, mert több családdal is találkoztunk (mármint gyerekekkel). Nagyjából 1000 m-ig rendben is volt a dolog. A terep csak annyiban volt nehéz, hogy felfelé kellett menni. De a csúcshoz már sziklákon keresztül vezetett az út. Valamint megjelent Szélasszonyság is. Nem volt egyszerű a dolog. Ott fent már tényleg nem gyerekjáték (gondolom a családok itt visszafordultak, bár azon sem lepődnék meg, ha nem…).

Olyan 4 óra alatt meg is jártuk. Haza azonban busszal akartunk menni, mert a srác, aki átvitt minket sietett haza Orstaba. De a busz, később indult, így elmentünk hozzájuk. Ahol pedig családi összejövetel volt. Imádom az ilyen őrült helyzeteket.

Szóval túracuccban beállítottunk egy csodaszép házba. Nagyon örültem, mert végre láthattam belülről egy itteni házat. Valamint megkóstolhattam házi készítésű sütiket. Ami a nagy túra után igazán finom volt, amúgy ne hasonlítsuk az otthonihoz…

Este ismét Rokkenbe mentünk. Azt reméltük, hogy disco lesz, de helyette a dj csak hip-hop zenéz játszott, amire egy idő után már képtelenség táncolni.

A nap még nem ért véget! Miután a Rokken bezárt, mindenki átvonult az imaházba. Ugyanis FREE hot-dogot ehettünk, valamint Dúniával lecövekeltünk a FREE édességek asztalnál. Nem is végződhetett volna szebben az este. :-)